söndag 11 mars 2012

Whatever happens tomorrow, we have today

Godmorgon! Fråga mig inte varför jag redan är uppe, det vet jag inte själv heller :D Hade en ganska trist kväll igår... eller först bakade jag och Mari och det var najs :D Men sen efteråt var det... mindre roligt. Men kom hem 1-2 tiden och såg en film, One Day hette den. Den var så otroligt bra, men så sorglig att jag nästan inte klarade av det... haha. Grät non-stop i en halvtimme, och då menade jag verkligen grät. Länge sen jag gråtit sådär mycket :D Vaknade upp med väldigt svullna ögon, och jag har fortfarande inte riktigt repat mig från filmen... vaknade upp med en stor klump i halsen och det kändes som något hemskt hade hänt. Sen kom jag ihåg filmen och då ville jag bara gråta igen, haha... Ni vet den där känslan som vissa filmer kan lämna efter sig, som att man inte kan släppa dem riktigt. En sån känsla har jag just nu.

SE DEN. Men var försiktiga om ni har ett svagt hjärta (eller psyke..) haha...



Inga kommentarer: