söndag 18 mars 2012

We came to win, and we f-ing did it

Minns inte när jag senast skulle ha varit så här otroligt förbannad, överdrivet glad och sjukt nervös, allt under loppet av 40 minuter. MEN VI VANN FFS!!!! Haha, det är bara fotbollsspelare som kan förstå den otroliga glädjen, besvikelsen, ilskan, sorgen, nervositeten, you name it, som spelet kan innebära. Under de, vanligtvis, 90 minuterna en match håller på lever man enbart för fotbollen. Det är det enda som finns just då. Sen när det är över återgår man till sitt vanliga tillstånd, haha. De som inte spelar/spelat fotboll förstår inte vilka känslor som kan uppkomma bara av att sparka en boll... men det är ju liksom därför man spelar.

Orkar inte dra igenom historien bakom dagens match, dels för att jag vet att en del av er inte är ETT DUGG intresserade, haha. Men vilka jävla blandade känslor alltså... eftersom det var en Finlands cup-match blev det tilläggstid på 30 minuter eftersom det var lika när den andra halvleken slutade. Motståndarna kvitterade 2 minuter innan halvleken tog slut, på ett mindre trevligt sätt. Man kan nästan fråga sig om de hört talas om fair play... jaja, nu ska jag sluta, ni fattar ändå inte. Men jag är jävligt stolt över oss! :D

bästa tjejerna!

Imorgon är det måndag igen... ska försöka sova lite innan jag blir tvungen att släpa mig upp ur sängen. Usch då.  Men då är det bara en vecka kvar tills jag kommer iväg till värmen... känns ju inte helt fel alltså. Jamen, nu ska jag sova!


Inga kommentarer: