lördag 17 mars 2012

Vasa City

10-poängsdag idag! Har varit i Vasa och shoppat med Linn... sjukt nöjd med min shopping! :D Hittade dock ingen bikini, utbudet var minst sagt minimalt (haha,kan man säga så??), men jag får klara mig med den jag har även om jag inte gillar den. Buhuu. Men får försöka hitta en i Portugal om jag hinner/orkar. Men hittade i alla fall annat snyggt:

en mönstrad bustier/bandeau/vaddetnuheter
en vit, ganska lös, skjorta (att ha under tunna stickade tröjor/koftor, eller bara för sig självt)
en riktigt rosa lös topp som är "urringad under armarna" haha... 
en svart likadan topp
en beige midjekjol med lite svarta detaljer (fynd!)
ett guldhalsband, definitivt en ny favorit! 




Har inte hunnit ta bilder på de andra sakerna, ska försöka imorgon. Om ni vill se dem, hehe... Här kommer i alla fall lite bilder från dagen!

haha, trött minipilt? och jag ser så excited ut... :D

jovisst, det första man gör är att köpa en äckligt söt bakelse och dricka kaffe... om man är mig dvs =D

kvalitéts-solglasögon alltså.. :D (tröttnar alltid på mitt hår och lägger upp det i en tråkig hästsvans..)

godaste maten på VÄLDIGT länge... <3

Söta lilla Linn :)<3

Den här dagen har med andra ord varit en super dag! Får se vad jag hittar på ikväll... kanske något med Jessica?



Inga kommentarer: