lördag 24 mars 2012

Träning



Dagens outfit! haha... :D (och vilket fint rum jag har... men tapeterna är iaf nere nu!) Tänker ge mig ut på en länk, får hoppas att jag kommer fram i sörjan... Det har snöat inatt igen, så jävla onödigt alltså... 

Blev supertaggad på att träna mig i toppform, testade vilopulsen och såg att den sjunkit till 48! Jag mår så otroligt mycket bättre när jag känner mig i form. Nuförtiden tränar jag endast för att må bra och för att jag helt enkelt inte kan leva utan det... Jag älskar att träna p.g.a. av det otroliga välmående det ger, och när man ser att det ger resultat och att kroppen mår bättre. Så ni som säger att ni hatar att träna... GE INTE UPP. Det känns förjävligt tungt ibland, men om man ändå "tvingar" sig själv till att göra det så kan man till slut inte tänka sig att leva utan det. Jag kan ärligt säga att det är en av de bästa sakerna i livet.

Inga kommentarer: