måndag 12 mars 2012

This is one of those days when my middlefinger is answering every question

Lyckas väl kontrollera mitt humör någorlunda bra när det är andra människor omkring... men när jag är ensam vill jag bara vråla och kasta saker. När jag kom hem cyklandes blev jag så jävla arg för att det blåste och att det var halt och att cykelhjulen sjunkte ner i den äckliga sörjan på vägarna... kastade väskan i snödrivan också för att den föll av axeln. Cykeln slängde jag i en annan snödriva. Ångrade mig sen och gick och ställde upp den. Tog fel jacka också så nu har jag ingen aning om vems jacka det är jag går runt med. Får försöka hitta min egen imorgon för jag hade ganska mycket saker i fickorna. Tur att ingen var hemma när jag kom hem för jag tror inte att de skulle ha fått ett så vänligt bemötande... jag är inte så bra på att behärska min ilska, haha.

Nu håller jag i alla fall på att riva tapeter (uttjatat jag vet)... känns som att jag aldrig kommer bli klar. Senare har jag lust att gå ut och springa, även om jag vet att jag verkligen borde vila. Mina ben är ganska söndriga, haha. Men jag kan ju gå på en liten promenad i alla fall.

ååååh, varför har man sånahär dagar? Då det känns som allting man gör misslyckas. Får nog rycka upp mig nu.

exakt ett år sen... minns att jag hade blått hår här. Haha.

4 kommentarer:

LINN sa...

haha, kan rittit tänk mi ho i siir ut tå du slänger väsko å peedn i driivo :D .. män joo, jag vejt hädee tzänslo!

Marii sa...

hahh sama som linn sejr, siir rikti ho du slengär väsko diin.. :D btw, sexy ögonbryynä ja haar på bildn måst ja sejj!

Tofslan sa...

Ja hört tå en flicko kom å fråga ett jacko siin igår, så sa en lärar att di sko ta kontakt ti gymnasie, så no hittas väl hode jacko.. Ja tror et hode flicko to tiin jacko nu, ho kona int fa utan! :D

Jennie sa...

Linn - Haha, jepp! :D röö i ansikti å snejd mysso... nåneee :D
Mari - haha! :D nå ja sir int na fejl på döm?
Marika - Joo hä ordna si, ja fik lämma tibaka änna! :D