måndag 26 mars 2012

tchau!



Ska bara packa ner allting nu och så sticker vi! (okej, 3 och en halv timme ännu...) WOHOOOO, this is gonna be awsum ;) Känns inte helt fel att lämna detta gråa och kalla land... det REGNAR liksom just nu. Hinner/orkar knappast blogga innan bussen går så detta får bli mitt sista inlägg! Tror inte heller att jag uppdaterar där, ifall att jag nu inte hittar något internetcafé. Så i värsta fall hör ni av mig först om 10 dagar (ohno, hur ska ni stå ut)

Men om någonting händer så älskar jag min mamma&pappa, mina bröder, mina älskade vänner&släktingar, mina katter... hehe :D man blir ju alltid lite nervös innan man ska flyga... tänk om något händer? Men ifallifallifall, så älskar jag er väldigt mycket :D<3

ha så roligt här i kalla och klottiga Finland! :)

tchau cadelas!

Inga kommentarer: