torsdag 8 mars 2012

tankar

Hej! Jag vet, min uppdatering suger. Orkar inte ens påpeka om det mer. Just nu är jag både mentalt och fysiskt väldigt trött... har varit och tränat. Det var seriöst det mest ansträngande jag varit med om på väldigt länge... har aldrig haft såna kramper efteråt som jag hade idag :P Är ganska van med att vaderna, fötterna, låren och tårna krampar, men inte såhär. Och inte alla på en gång... haha. Vi sprang 20 x 80 meter, 100% av max. Jag tror jag underskattade ansträngningsnivån lite, öhömm. Och jag tror att det var mycket tyngre idag också för att jag var så trött redan efter skoldagen. Ja, och så den vanliga styrketräningen efter att vi sprungit tillbaka.

Som jag sa åt mamma när jag kom hem: med den här farten blir jag galen. Någonting har satts igång i huvudet, och det går inte att stänga av. Det är som en överdriven inspiration eller något, med jag orkar inte med det... haha. Det bara snurrar runt toner och melodier i huvudet hela tiden, och jag kan inte ens lyssna på musik normalt längre utan att försöka hitta en stämma. Eller att tänka ut hur man kunde göra låten akustisk. Alltså det låter ju helt sjukt när jag skriver ner det. Men det värsta är ju att jag inte har inspiration eller ork till något annat, för det finns bara musik i mitt huvud. Det måste vara något fel på mig alltså :D Får nog tagga ner lite nu.

Nu ska jag sova och försöka bli normal igen.

2 kommentarer:

LINN sa...

et va vi diskuteera i da så er int vi ti enda som har hadd hädee probleemi mää musik nu. Hä vaal jo nästan fittit i lengdä :D

Jennie sa...

Nee hä tyks vel noo tvinn i allas hövuna.. :D