torsdag 1 mars 2012

T-HURSDAY

Hej!

Satt hos Christine hela dagen och kvällen igår (efter slalombacken)... vi hade ganska tråkigt, men det var ändå trevligare än att sitta ensam här hemma :) Och det är inte så ofta vi är tillsammans längre, eftersom hon bor i Jakobstad nuförtiden, that bitch. Haha :D Men vi såg iallafall en film som hette "Something Borrowed", jag tyckte den var jättebra även om det var en "smörig" kärleksfilm och jag brukar inte alltid gilla såna filmer :) Men handlingen var lite annorlunda än i de vanliga kärleksfilmerna (två personer möts och blir kära, så blir det problem men till slut hittar de tillbaka till varandra och lever lyckliga i alla sina dar)... Eller ja, egentligen var det ju handlingen... haha, men det var ändå lite mer invecklat :D Jaja shit the same, den var bra iaf.


Idag blev det nästan en spontanresa till Stockholm (random, jag vet :D). Men så kom vi på att min moster inte är hemma, så det blev inte av. Så det blir Kokkola istället, haha... Men jag har seriöst ingen skillnad vart vi åker, bara vi gör någonting. Det blir väl antagligen simma, bowla och äta.

Nu ska jag beställa skor!



Slänger in lite Stockholm/Sverige-bilder nu när jag ändå är på G



haha.. förlåt Linn






2 kommentarer:

lilla-linn sa...

haha.. ganska fuul hadee bildn :D män hä sko noo vara rolit ti fara på nyitt!

Jennie sa...

hehe, söt tkr ja :D men joo, hä sko vara hä!