onsdag 21 mars 2012

Strong Is The New Skinny

Shaba! (haha det låter helt fel när det är jag som skriver det...) När väckarklockan ringde kl. 6 imorse tänkte hela jag "haha, inte en jävla chans", men plötsligt stod jag ändå där i köket och försökte hitta något ätbart. Viljestyrka, mina vänner! Hoppade på 7-bussen och kände mig stolt över mig själv. När jag kom till skolan och skulle hämta nyckeln till gymet hade någon jävel glömt att lämna tillbaka den eller något. Just my luck. Fick vänta i nästan en halvtimme förrän jag kom in i konditionssalen. Hann i alla fall köra några set på de vanliga maskinerna innan jag blev tvungen att ta en snabbdusch och skynda iväg till folkhögskolan. Lär väl vara sådär trevligt styv imorgon när vi ska springa de där mardrömsintervallspurternablabla...

Nu håller mamma på och steker plättar! (vad har hänt?) OCH IDAG SKA JAG RIVA KLART ALLTSÅ, det finns ingen återvändo. Där har ni dagens schema. My fabulous life :)



Inga kommentarer: