måndag 19 mars 2012

Just Another Monday

hej! usch va jag är trött idag... vill bara lägga mig ner och sova några timmar. Läste matchrapporten från igår i dagens ÖT och blev ännu mer irriterad.

(nu tänker jag skriva på dialekt) Jamen kanstsi i nutå var söjs et United vann äntå?? Vi bara rååka laga flejr mål. Å om vi lyckast mä nating så vari SÅKLART på grund åv et vår spelarä ha spela i United nagang fö lengosan. Å int kona hä vel vara söjs et hade som skrejv i var från Jeppis? altså orkorkorkORKORKORKORK... (dialekt slut)
Jooo, hehe. Don't take me too seriously, men jag kan bli så irriterad på sånt här. Men nu tänker jag svälja irritationen och bara vara glad över att vi vann. Punkt. Slut.

Annars då? Jo, man kan väl säga så att ingenting händer och jag räknar ner dagarna tills nästa måndag. Idag vill jag springa en runda, fast jag vet att mina ben borde vila. Har något fel i benen, valpsjuka kallas det för de som vet, som gör att benen värker om jag tränat intensivt. Har haft det över ett år nu, orkar inte bry mig längre. Näst på schemat står tapetrivning (NEJ, JAG ÄR INTE KLAR ÄNNU HELLER)


Inga kommentarer: