onsdag 7 mars 2012

Jag ♥ Mina tapeter = sant

Hej! Har inte uppdaterat idag p.g.a. jag har rivit ner tapeter hela dagen... har rivit i över 4 timmar nu. En vägg är nästan klar, bara fyra fucking väggar kvar. Ursäkta mitt språk, men jag har så ont i huvudet och det bara snurrar och jag orkar inte mer just nu... och jag orkar verkligen inte blogga. Man skulle inte tro hur slut man är i slutet av dagen, eftersom skolan inte är lika krävande som vanligt. Men faktum är att det vi gör nu tar precis lika mycket energi, om inte mer. Man koncentrerar sig hela tiden, och så rör man på sig mycket mer än vanligt. Man det är ju också mycket roligare. Lika roligt är det dock (har ni tänkt på vilket konstigt ord dock är?? haha :D) inte sen när man kommer hem och vet att man måste stå på en pall och riva ner tapeter tills man går och lägger sig. Men det måste göras! vare sig jag vill eller inte. Och jag vill ju ha nya tapeter :)

Inga kommentarer: