lördag 10 mars 2012

I have this thing that I talk too much, sometimes I just can't shut the hell up

en bild från fotograferingen med Elin...

Hej! Idag har jag tränat i över två timmar... vi hade extra lång träning av någon orsak. Antagligen för att det inte blev någon match idag. Nu efteråt har jag bara rivit tapeter... ska fortsätta med det nu också. Ikväll har åtminstone jag och Mari tänkt baka cupcakes och kanske se någon film? :) men först ska jag riva ner resten av tapeterna på en vägg... då är halva rummet klart. weeehoo.

Btw, vi såg the descendants igår ändå... satt vid byn i en halvtimme och undrade varför i hela världen vi åkte dit. Haha! Men sen bestämde vi oss för att åka tillbaka hit och se filmen ändå :) Den var nog helt bra... lite speciell kanske. Idag skulle jag vilja se antingen The Help eller Extremely Loud and Incredibly Close.. tror jag tänker ta ner båda nu. Men nu ska jag sluta prata en massa onödigheter och sätta igång med rivandet igen! I'm lovin' it.

Inga kommentarer: