tisdag 6 mars 2012

Halå! Det har varit en bra dag idag, skolan var kul och efteråt har jag väl inte gjort så mycket extra. Kom nyss hem från träningarna, så denna kväll lär väl inte bestå av så mycket mer än en dusch och sen tänkte jag spela lite piano. Skrev en ny låt igår, blev så inspirerad efter att vi haft musik hela dagen :) Möjligvis kommer den upp här, kanske. Jag vet att jag sa att jag ska spela in videor istället för ljudklipp, men alltså... ja har försökt så otroligt många gånger men det blir bara skit eller så stör jag mig på någon helt obetydlig sak. Vet inte hur jag ska kunna spela in en video jag ens vågar lägga upp :D 

En annan sak jag funderar på... statistiken ökar hela tiden men ni blir nästan bara tystare? :D Gör lite mer väsen av er, ge mig lite feedback, vadsomhelst! Ni som själva bloggar vet hut otroligt oinspirerande det är när man inte får något tillbaka. Och tvärtom, hur otroligt inspirerande det är när man får det! Men det är ju upp till er såklart.

Jaja, nu blir det dusch! Ha en trevlig (måndags,tisdags,onsdags?? va är det för dag?? haha) kväll :)


1 kommentar:

elina sa...

Häde er så sant!:)