fredag 23 mars 2012

FRiDAY

Hej! Har inte hunnit blogga idag p.g.a. att jag åkte till stan efter skolan med Linn och Dennis... skulle söka efter en ny bikini och solglasögon. Köpte varken bikini eller solglasögon. Hittade en bikiniöverdel som seriöst var den bästa jag någonsin prövat... men jag hatade underdelen. Surt.
Det enda jag köpte var en sportbh och cd-skivor att bränna på (joo, jag vet att det är "ute"... men vi har bara en vanlig cd-spelare i fotbollslaget). Klockan sex gick vi iaf till snellmanssalen där det var någonslags kammarorkester/piano-konsert (obligatoriskt för att få godkänt Mu 1) Det var faktiskt nästan bra! :D även om jag fick huvudvärk och det plötsligt kliade överallt... haha. Konserten höll på i typ 2 och en halv timme, och nu efteråt åkte vi hem och så har vi typ bara kört runt och inte gjort någonting.

Imorgon måste jag börja packa och kolla vad jag ska ha med mig. Känns ännu lite jobbigt att jag inte köpte den där bikiniöverdelen... men jag kan ju fan inte bara ha en överdel :D Får klara mig med den bikini jag har (eller köpa en där...) Har en känsla av att jag skrivit det här förut? haha :D

Jaja, nu tänker jag se på PLL och äta choklad och chips! SLÅ DET, ffs ;)

Inga kommentarer: