fredag 16 mars 2012

Feels like Spring

Haloj! Härligt väder idag... kanske det faktiskt blir vår någon gång? Det enda negativa är att det är äckligt sörjigt på vägarna... hoppas jag missar den allra klottigaste perioden när jag är i Portugal. Orkar inte cykla i gyttjan, haha... :D Bara lite mer än en vecka kvar nu by the way, längtar!

Idag har vi jobbat vidare på några låtar. Bland annat en av mina egna låtar, tror den har blivit döpt till Walls av Malin, jag har skrivit text och melodi till den och så har vi gjort alla möjliga stämmor och grejer. Och jag sjunger liksom solo *nervös sväljning*  Funderar över hur jag ska våga uppträda med den... det är ju liksom mina egna ord. Känns väldigt läskigt. Men jag gillar faktiskt låten, den känns väldigt jag :) Men ändå... gulp.

Vi slutade redan klockan 1 och då for vi först till Snåres och sen gick vi till en kompis... åkte hem halv tre, for till Marias på en (halv) kaffekopp innan mamma hämtade mig. Ikväll ska jag bara träna, tror jag... nästan alla andra i den här byn har åkt till Stockholm så. Dessutom ska jag upp tidigt imorgon, ska som sagt med Linn till Vasa. Har en film på datorn som jag vill se (Extremely loud and incredibly close) så det blir väl film och godis ikväll... :)


HELT på sidan om, älskar att kika in HÄR och dregla över alla sjukt snygga klänningar... här är några exempel:







Inga kommentarer: