fredag 2 mars 2012

Elins Jennie

damn we're hot,      2009

Elin här hej! Jag ska försöka mig på ett spontant gästbloggnings inlägg här, frivilligt. Uhh gad, prestations ångest. Lova att ni inte dömer mig nu. 

Till att börja med kan jag berätta för er (på beådran av Jennie) att hon har varit till Tuuri idag och shoppat loss! Enligt mig så shoppar hon way too much! (hur ska jag hänga med i svängarna? Hennes garderob känns alltid lika ny och fräsh. Alltid finns det någonting nytt där). I vilket fall som helst så berättar hon mer om sin dag imorgon, om hon hinner alltså. Det är en mycket upptagen tjej det här vet ni. Alltid ute på fläng. 

Annars då? Några hemligheter ni vill veta om henne? Måste ju passa på nu, hon for till badrummet för att fixa till sig antar jag. Mari&Kasse är på väg hitåt nu så hon vill väl se snygg ut eller någonting. Själv sitter jag här i världens fulaste college tröja som jag ärvt av min tio år äldre bror. Så sexigt! :S Men tillbaks till ämnet nu då. Jennie. Jag kan ju börja med att berätta att det inte finns någon som henne. Hon är den mest intressanta person jag känner. Hon är liksom allt för mig den tjejen. Hon vet inte ens om det själv, hur mycket hon betyder för mig.

Jag avslutar här. Jag vill hinna byta om före M&K kommer hit. Panik. 

Inga kommentarer: