fredag 17 februari 2012

some old pics




haha, omg... senast jag var i Åbo såg jag ut såhär :D Hade varit brunett innan (big mistake) och blekte tillbaka det blonda. Blev inte så lyckat... den sista extremt hemska, fula bilden är från ett bröllop i Åbo, tror jag sjöng "I will always love you" där :D Kan knappt tro att det är jag... what's up with the clothes?? :D okej, det var på sjuan så det är väl förlåtligt...

Jaja, nu ska jag packa ner några saker och torka håret osv.... vill komma iväg så fort som möjligt så vi inte kommer dit klockan 10 ikväll :P Vi brukar vara väldigt bra på det där att dra ut på tiden... men jag gissar på att vi är där ungefär klockan 5-6 :) Kommer inte att ha möjlighet att uppdatera så ni får kika in här igen på söndag! Hoppeligen har jag lite shopping att visa upp :D

Inga kommentarer: