onsdag 8 februari 2012

Second Hand

IDAG 
(orkar inte fota bättre bilder än webcam...)


Hello! Är glad idag, för vet ni vad? Jag hade sålt för över 215€ på loppis! (30€ i hyra, så 185€ i förtjänst) Passar finfint i min nuförtiden väldigt tunna plånbok. Förstår inte hur jag blivit en sån slösare? Förut var jag faktiskt bra på att spara slantarna. Jävla Snåres-bageri... haha. Men det är väl så det är att vara en fattig studerande utan jobb :D Längtar tills sommaren då man får jobba och förtjäna lite (bönar och ber att jag ska få ett sommarjobb överhuvudtaget...) Köpte även en tröja, ni "ser" den på bilden, en helt enkel vanlig stickad tröja att ha över en skjorta. Classic & Casual - mitt motto... haha kanske inte.

Wellwell... har väl inte speciellt mycket för mig ikväll. Är fortfarande alldeles för förkyld för att kunna springa en länkrunda... så blir väl att.. ja, jag vet faktiskt inte. Nog ska jag väl hitta på något :)

2 kommentarer:

Lisa sa...

Vilke kirppis brukar du fööl till? :)

Jennie sa...

Kaustby, häde ny :)