måndag 20 februari 2012

OMBRES


Håller på med mitt bildkonstslutarbete... har äntligen, efter 4 veckor av "funderande" (läs: lathet) kommit fram till att jag tänker satsa på det tema jag allra först hade tänkt: SKUGGOR. Har valt att fotografera eftersom det ändå är mitt stora intresse.

Vet inte riktigt vad jag tycker om denna bild. På ett sätt gillar jag den väldigt mycket, och på ett sätt inte. Fick ta mig själv som modell eftersom utbudet är ganska litet här hemma, haha... Har nog en till bild också med en annan tjej som modell, men den tänker jag inte lägga upp här... har ju inte frågat henne.

Tror jag tänker köra med denna bild (plus den andra och kanske en till)... Är inte helt säker ännu. Ibland "stirrar jag mig blind" på en bild så att jag till slut inte ens vet om den funkar eller ej. Men slutarbetet ska vara klart tills fredag så jag har ju inte allt för mycket tid på mig... så,

Vad tycker ni?

2 kommentarer:

marii sa...

WOW! hadee bildn e faktist riktit snygg! tu måst haa mää a! <3

Jennie sa...

thaanks! joo, ja tror no faktiskt ett ja tycker om a :D<3