torsdag 23 februari 2012

Luota pinkkiin!


På tal om elevkåren måste jag visa vad jag har beställt :D Istället för skol-tröjor eller sånt, har vi i KG-elevkåren bestämt att vi ska beställa skol-onepiece! :D Eller Ziperall heter den väl... Nästan alla tog svarta, så då ville jag såklart vara lite annorlunda och ta rosa ;) Först var det bara Ida och jag som hade rosa.. haha, skulle se ganska roligt ut om alla andra hade svarta och så skulle vi gå runt i våra knallrosa :D Men det blev väl ändå några fler som tog rosa :) Sen ska vi ha en ziperall-dag! Haha, vi kommer se ut som ett gäng teletubbies eller något... :D

Längtar till den kommer! Har redan provat ett provexempel (vår lärarinna tvingade mig att dra på mig den och ställa mig på ett bord framför hela ettan "bara så alla får se den på", haha så typiskt att jag blir utsatt...) men den är jätteskön och mysig!

Inga kommentarer: