söndag 12 februari 2012

Last night




Några uubersnygga mobilbilder från igår... altså bildkvalitén på min mobil. huhhuh. 

Gårdagskvällen började helt okej. Men sen blev det bara trist... åkte hem klockan tre och det var inte en minut för tidigt. Vaknade klockan 11 idag efter nästan 8 timmars sömn, så nu känner jag mig pigg. Känns som att jag har sovit väldigt dåligt de senaste veckorna nu... Haha, vaknade mitt i natten och var jätteförundrad över hur jag hade lyckats ta mig tillbaka till byn igen :D var helt säker att jag var vid lokalen, för jag hade drömt det innan :D Händer ganska ofta att jag drömmer något helt sjukt, och sen vaknar och är helt säker på att det har hänt påriktigt...

Jaja, idag blir det min kusins 1-årskalas i Jakobstad och så måste jag öva på matteprovet jag har imorgon också. Gaaah.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Marias skoa!!!!! <3

Jennie sa...

jepp, ti er bussi! :)