lördag 4 februari 2012

J:stad




brunett??

Hejsan! Har varit på öppet hus till Jakobstad idag med Linn, Jens och Benjamin... ganska meningslöst faktiskt, hade tänkt fixa naglarna men sen orkade jag inte :D (läs: ville inte slösa pengar, men sen köpte jag pizza istället...) Vi körde runt i Jeppis lite, gick in till code... jag hade shopping-abstinens. autsch. Linn köpte snygga svarta tajta Dr.Denim jeansleggings som jag har velat ha i evigheter... (läs: några månader) Fan att jag aldrig kan spara mina pengar så att jag har råd med det jag vill ha sen :P Hittade såklart en massa grejer jag skulle ha velat ha menmen... gick ut tomhänt. såklart. Det är farligt för mig att gå i affärer då jag vet att jag ändå inte har råd att shoppa...

Jaja. nu tänker jag fixa mina naglar här hemma istället och ställa mig inför kvällen... :)
Ha en bra lördag!

Inga kommentarer: