torsdag 9 februari 2012

I need shoes

idag... tyckte jag såg ut som en engelsk skolflicka eller nåt :D

Gawd, va jag är shoppingsugen :S sällan... jag behöver nya skor. And I mean it! Har inga klackade skor som jag skulle kunna tänka mig att ha på mig. Borde faktiskt börja använda klackskor oftare, skulle vara kul att vara lite längre för en gångs skull :D Men har faktiskt aldrig varit någon klackskos-tjej... men man kan väl ändras?

Nu ska jag slita mig från den här extremt irriterande beroendeframkallande apparaten, och göra något annat. Som att städa i köket till exempel!! (nej, inte mitt förslag) Men jag är nog tillbaka snart igen, om jag känner mig själv rätt...

3 kommentarer:

ronja sa...

sv: tackar :) nä, jag köpte dem för lite mer än en månad sedan kanske? de finns fortfarande i butik :)

elinW sa...

Herregud va snygg du er.. ja dör liti.. :') <3

Jennie sa...

nenå, iis int nu :)<3 but thnx alot!