söndag 19 februari 2012

Home!


Hej! Nu är jag hemma igen... störtade i sängen igår efter flera timmars bilresa. Om ni förväntar ett inlägg med bilder på allt det jag shoppat, lär ni bli väldigt besvikna, haha... hittade absolut INGET. Vi kom fram ungefär klockan sex på fredag, så jag hade två timmar på mig att gå i butiker. I en främmande stad. Hittade ett shoppingcentrum, men det sög verkligen. Hittade inte ens något på Zara (eller ja, förutom en sjukt snygg brun läderjacka som jag inte köpte... det är ju ändå februari.) Efter att ha gått där en stund tappade jag helt lusten för att shoppa... att det ska vara så svårt att hitta ett par skor. Men, jag sparade iallafall pengarna! Är faktiskt rätt nöjd över mig själv att jag inte "panikshoppade" bara för att jag inte hittade nåt. Bara för att köpa något liksom. Tröstade mig själv med citronkvarg (sååååå gott, tack för tipset Linn :D), en stor godispåse och coca-cola. Och pizza. Vilken nyttig helg jag har haft alltså...

Vet inte om jag ens har berättat anledningen till varför vi ens åkte dit? haha... Men anledningen var att min bror är i mili just nu, och de svor faneden och så fick man gå runt och titta. Så hela gårdagen spenderade vi i Dragsvik.



mysigt ställe alltså, hmm....

Inga kommentarer: