tisdag 14 februari 2012

Happy Valentines Day

öh, har aldrig riktigt fattat meningen med denna dag om jag ska vara riktigt ärlig. Har aldrig direkt varit den romantiska förhållandetypen (haha..) så denna dag har aldrig haft någon mening i mitt liv... egentligen tycker jag den är ganska fånig :D Visst var det kul förr när man var liten och gav kort och små presenter åt sina bästisar, men nu är den tiden liksom över... Men det skulle säkert vara mysigt att ha någon att gosa med, det behöver ju inte vara fånigt :D så ha en trevlig alla hjärtans dag och om du har någon att mysa med - gör det, och tänk på hur bra du har det som har så många fina människor i ditt liv. Det kan vi väl iallafall tänka på allihopa! 


Så... Tack för att ni finns, ni människor som gör mitt liv värt att leva. Ibland tror jag att vi tar allt för mycket för givet, utan att tänka på hur otroligt värdefullt det är. Jag får vara glad över att jag har en sån underbar familj och underbara vänner! Jag är en sån som hellre har några väldigt nära vänner, istället för hundra - som egentligen inte skulle ställa upp för mig om jag behövde det.

I love you 






alltid lika normala!







haha, det blev en salig blandning av bilder... 2009-2011!

3 kommentarer:

Sofia♥ sa...

<3!

Anonym sa...

aww <3 .....definately! ;) //ida

Jennie sa...

hihi :)<3