fredag 3 februari 2012

Friday it is


duckface..

FÖRLÅT för att min blogg är så tråkig och för att jag inte får till mer än knappt ett inlägg om dagen... men alltså, det är 3 Februari, 27 grader kallt där ute och all mänsklig aktivitet är som försvunnen (öh va?) What could possibly be going on in my life? 

MEN, det är ju åtminstone fredag, vilket gör hela saken lite bättre! Har lyckats dra på mig en irriterande hosta och ont i halsen, så det blir nog ingen träning för min del ikväll. Får se vad jag hittar på istället... koka kaffe till förbannelse på lokalen?  Maybee, finns ju inte mycket annat att hitta på. Ska fråga om de har någon användning för mig, haha.

Vi hörs senare. Någon gång. Då mitt liv har återfått sin mening. Haha, skoja bara... int e hä nu så uuslit :D

Inga kommentarer: