lördag 25 februari 2012

Every time I take a breath honey, I feel the weight fall back on me

God morgon! Eller morgon är det väl inte nu längre... :D Har städat mitt rum hela morgonen och lyssnat på Lana del Rey :) Idag tänker jag inte göra något extra tror jag... möjligtvis ge mig ut på en springlänk om det bara slutar snöa någon gång... mitt 6:e träningspass denna vecka! Känner mig duktig ju :D Har inga planer för ikväll heller, men någonting ska jag väl hitta på...

Och nu fick jag en jävligt stor lust att baka cupcakes. HAHAH :D Ibland drabbas jag av sånahär anfall, att jag bara måste få en viss sak :D Cravings cravings... det där med en bullafri-vecka misslyckades BRUTALT. Det går bara inte. Jag kan inte leva utan bulla.

Men nu ska jag äta!






slänger in lite Jennie-musik

Inga kommentarer: