tisdag 7 februari 2012

Don't go with the flow

Ida och jag satt kollade på tatueringar idag i brist på annat... skulle definitivt kunna tänka mig att skaffa en i framtiden, men isåfall något litet/några små (som går att dölja) och personligt som man inte sen ångrar senare. Har alltid så otroligt svårt att bestämma mig för minsta lilla sak, och så har jag lätt att ångra saker... så att hitta en tatuering jag skulle bli nöjd med skulle vara väldigt svårt... :D Skulle kunna tänka mig något liknande som på den första bilden! Bakom örat är sjukt snyggt + att musiken är något av det viktigaste i mitt liv. Den andra var också snygg bara för att den är så enkel. Den tredje gillar jag inte egentligen, men jag tyckte om texten! Skulle inte själv tatuera den, men för någon som har mist en viktig person tycker jag det är en fin tatuering.

Skulle aldrig tänka mig att tatuera in t.ex. "Love" eller något sånt opersonligt... eller ännu värre, någon annans namn! Det är ju okej om man har barn och så men... tycker att tatueringar borde ha en djupare innebörd och inte något man bara gör "som en rolig grej" eller på fyllan. Usch, att ångra sig sen... man ska ju ändå leva med den en stund framöver.

Och om rubriken, tyckte den texten var ganska smart... något sådant kunde jag kanske tänka mig. Eller ja, skulle väl knappast våga till slut ändå :D



bilder från tattoologist


Inga kommentarer: