måndag 27 februari 2012

Dagens shopping m.m.

Hej! Kom nyss hem från träningarna... känner mig seriöst helt söndrig :P Men nu har vi sportlovsvila!

Var ju i stan idag med Jessica och Christine... hann egentligen inte shoppa så mycket. Hittade inte så mycket heller. Får nog ge upp med att försöka hitta skor alltså... nu ORKAR JAG INTE söka mer. Det räcker nu, tänker beställa från nätet istället :P Har i alla fall bestämt mig för att inte köpa kilklackar, har nästan tröttnat på dem redan fast jag inte ens har ett par... haha. Är säker på att de kommer vara ur mode nästa år, så varför inte köpa någonting man "kan" använda en längre tid istället. Och så är kilklackar egentligen inte alls min stil... föredrar enklare och stilrenare, typ. Ogillar allt med krimskrams och "onödigheter" som kedjor och nitar och sånt.

Köpte iallafall ett par snygga, tajta beiga byxor och schampoo.



ser lite konstiga ut här,men de såg bättre ut på... tänker ha dem med vita converse i vår!


har hört att det här ska vara ett väldigt bra schampoo... måste ju testas :D

Inga kommentarer: