söndag 26 februari 2012

dagen

Hej! Matchen gick sådär, det var kallt och man blev jättestel efter en stund... vi förlorade 1-0. Fick inte igång något ordentligt spel men... så är det bara ibland!

Efteråt åkte vi till Prisma, jag köpte nya hörlurar och lite annat smått och gott. Sen åkte vi hem, och ikväll tror jag att jag bara tänker ta det lungt. Kroppen känns så stel och jag har ont... överallt. Har väl tränat typ 6-7 ggr denna vecka... och jag vill inte ens titta hur jävla många blåmärken jag har överallt på benen. Ska bada bastu, sätta in en hårinpackning och... ja, ni fattar. Ta det lugnt.

Imorgon bli det Kokkola igen, med Christine och Jessica! Ska kolla om jag hittar något fint, och så ska jag söka skor... igen :D Men Mari sa att de hade fått in nytt till skoaffärerna, så man måste ju kolla :D

sommarbild... #31!

Inga kommentarer: