onsdag 15 februari 2012

coffee makes the world go 'round


finns det seriöst något bättre än kaffe? 
och bullar förstås... andra har cravings för chips, godis, choklad eller glass. 
Jag har för bullar. 


Känns som att det aldrig kommer att sluta snöa. Det kommer ingen vår i år... haha. Nee, men snart skulle det faktiskt kunna sluta. Jag orkar inte med vintern längre. Allting blir så deprimerande.

Imorgon är det penkkis! Man får börja vara lite rädd för vad för slags hemskheter ABI:na ska tortera oss med... haha. Nej, men så länge jag inte behöver hålla tal eller sjunga opera så är det okej haha... eller vara naken. HAHAHAHA. Har drömt TUSEN gånger om att jag måste vara i skolan naken eller med bara underkläderna... min hemskaste mardröm, påriktigt :D öh, jaja....

Men på fredagen skippar jag skolan (och biologiprov, SCORE! [okej inte för att jag slipper det men]) och sticker iväg till Åbo! Blev Åbo istället för Tammerfors... vi ska bo mitt i stan, 5 min från ett köpcenter. AHA, whatcha think about that? ;););) I know what I think - SHOPSHOPSHOP!

Inga kommentarer: