torsdag 23 februari 2012

But I feel something, it's better than nothing

inte alls smutsig spegel, nejnej...

Vaknade klockan 6 imorse och släpade mig iväg till skolan för att GYMMA. Yep you heard me, fast jag hade sovmorgon egentligen. Kände mig ganska sportig då jag svettades där ensam i hela idrottshallen ;) "A champion sweats when nobody's watching" !! Hahaha... 

Hade musik första passet, gjorde något jag inte gjort på väldigt länge. Sjöng solo, inför klassen. Det hör till kursen att vi kommer på ett eget projekt, som sedan ska presenteras. Så Linn och jag bestämde oss för att sjunga "I'm not ready to make nice", och sen spela upp en gammal låt... gick faktiskt förvånansvärt bra! Klart att det inte riktigt låter lika bra då man ska uppträda som när man sjunger ensam, men helt okej gick det faktiskt. Fick inte blackout heller, haha...(Linn hade inga pianonoter och vi hade inga sångtexter heller...) 
Ser så sjukt mycket framemot musikperioden! Ska bli jätteroligt faktiskt :)

Sen var det väl inte så riktigt mycket extra... ikväll måste jag öva till biologiprovet som jag har imorgon (SISTA PROVET på denna period, wohoooo) och så måste jag skriva om bk-projektet också... hinner inte på intervallträningarna. Men jag tränade ju imorse så. Och så var jag ute och sprang halv 10 igår i snöstormen, så det får räcka :D

Ja, och så "delade vi ut" fastlagsbullar i idag också... elevkåren is the shit ;) 

2 kommentarer:

Lisa sa...

Ååh va ja väntar ti musikperiod! :D

Jennie sa...

Jaa-a, ska val så roligt! :)