måndag 2 januari 2012

WEAK

Vet att jag sa att jag skulle lägga upp videor istället för ljudklipp... men altså, jag försökte, det blev inte till något :D så ni får ett ljudklipp ändå... MEN åtminstone en låt som jag själv har skrivit! Skrev den för ganska länge sen, eller ja typ 3-4 veckor, och den är inte personlig... eller klart man tar "inspiration" från sig själv, men den handlar inte direkt om mig. Kvalitén är skitdålig, men det får man bara leva med!...

video

texten:

I got lost, don't know how
strayed a path I didn't know
I closed my eyes and followed
did all I could not to show
I was weak

You blindfolded me
there was nothing I could say
You took my heart from me
and then you threw it away

No, I don't mind
just leave me with my pride
When you're done here
I've got nothing left inside
I won't cry
and I won't bleed
I told you, won't ever show
I'm weak

I'm not broken, just not complete
I'm not falling, I'm still standing on my feet
I tried to find myself but I took the wrong way
never meant to give anything away



och det är väldigt uppskattat om ni slänger in en kommentar om vad ni tycker! tycker ni mer om egna låtar eller covers?

4 kommentarer:

marii sa...

hitt va faktist riktit braa! braa'an text å rööstn diin faanså braa :)) good <3

Jennie sa...

thanks a lot, honey! ;)<3

Jennie sa...

du är så duktig!

Sofia sa...

gud vad bra!! :)<3