lördag 14 januari 2012

träningsvärk

Hello! Steg upp kl. 05.50 idag (!!) och hoppade på en buss, som tog mig till en hemlig plats...... eller ja, norrvalla träningscenter. Vi (alltså fotbollslaget) började med fystester klockan 9, och höll på till 11. Sen åt jag äckligt mycket mat, som var god. hehe. Sen hade vi möte/föreläsning(?), och sen tränade vi. Mina ben var så styva efteråt att jag inte kunde gå normalt. Sen duschade vi, jag åt äckligt mycket mat igen (men den var ju faktiskt ganska nyttig...) och sen åkte vi hemåt. Stod och väntade i den iskalla kylan (hela -5 grader) och nu är jag hemma igen och Elin är här :) jeesjees, det var min dag i stora drag. Men nu måste jag sluta får jag misstänker att Elin har somnat av uttråkighet :)

fick lurat med henne på en ful webbcam bild hehe. Enjoy this amazing picture!

Inga kommentarer: