tisdag 24 januari 2012

träning

så tråkigt, så tråkigt. Sticker iväg och tränar om en halvtimme... yejj. Har kommit fram till att även om det ibland känns motbjudande som f-n, är träningen någon slags avkoppling för mig. Har bestämt mig för att bli riktigt fit tills den här sommaren! Inte för att jag vill bli smalare eller så, men jag vill få mer muskler och ännu bättre kondition. Plus att jag tycker det är svinsnyggt när flickor har liite mag- och ryggmuskler, alltså inte sixpack och brottarrygg men liite! :) Eftersom jag oftast tränar konditionshöjande träning tänker jag försöka få in ett till pass med styrketräning i veckan... tränar ju redan styrka en gång i veckan, men vill träna ordentligt i styrkesalen en gång också! tror jag börjar redan imorgon faktiskt :)


2 kommentarer:

Aida sa...

faaanti bååån! tokodean ska ja haa! =)

Jennie sa...

jaanå! ja håx trän opp miin rikti grömt =)