måndag 30 januari 2012

stupid girl

hejsan! vaknade idag med en otrolig värk i fingrarna, så det visade sig att jag har förfrusit två fingrar (såklart på högra handen, då jag måste skriva hela dagarna -.-) Altså fifään, hade aldrig kunnat tänka mig att det skulle göra såhär ont efter att man har förfrusit något. Har seriöst funderat på tanken att amputera dem... haha nej, men har ätit värkmedicin och då gör det inte så jäkla ont... men jag kan nästan inte använda dem när värkmedicinen slutar verka. "e hövo dumb får kroppi liid!" (typ "är man dum i huvudet får kroppen lida" haha, fan va töntigt det låter...) Tycker synd om dem som blir tvungna att stå ut med mitt gnäll hela tiden... :D

MEN, dagens höjdpunkt! Åkte till loppiset, hade sålt för nästan 90 €... på 4 dagar! inte dåligt ;) det är ju ändå 8 dagar kvar ännu :) blir ju rik med denhär farten... haha, eller kanske inte.. :D

men nu ska jag sätta igång och räkna lite omöjlig matte och skriva evighetssvar på jobbiga frågor i biologi.. eeeh... sen tänker jag sätta mig vid pianot! :) tänkte på att sätta upp ett videoklipp här med en egen låt, det börjar ju vara en stund sen :) vi får se!

Later!

haha! nästan två år gammal bild... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

var har du dit loppis bord? :)

Jennie sa...

vid kaustby! på det nya stället, det heter basaren eller något :)