fredag 27 januari 2012

Sometimes your heart is simply wrong

DAGENS 


   
 (mitt hår börjar faktiskt bli ganska långt... konstigt, märker inte av det själv nästan... :D)

Cheers to the freakin' weekend! :D 
Ok jag erkänner, jag är en dålig bloggare. Vet hur irriterande det är om de bloggar jag läser inte uppdaterar varje dag... men jag hinner inte! Och jag tycker att det är så töntigt att slänga in ett dåligt, kort, stressat inlägg bara för det. 

Det är (var) sjukt fint väder idag! Känns verkligen som att det är VINTER nu... har liksom inte fått in det in huvudet ännu på något sätt :D Älskar dessa fina, soliga vinterdagar - de gör vintern lite mindre tråkig och grå... även om de är väldigt få :)

Idag blir det iallafall träning klockan åtta, och sen får vi se vad jag hittar på :) antagligen inte så mycket om jag känner denna by rätt... :D 

Ha en bra fredag allihopa!

2 kommentarer:

Aida sa...

tu e fiiin Jennie. :)

Jennie sa...

tack ida =) tu e å!