fredag 20 januari 2012

Sittin' here I'm dwellin' on the things that I keep holding on to

Sitter här igen då. Ensam, ensammare, ensammast på en fredagkväll. Jag har inte gjort någonting på helgerna sen nyår. Känns som att livet sniglar sig framåt, men samtidigt verkar inte 24 timmar i dygnet räcka till för allt "viktigt" jag ska hinna göra. Oh gawd, känner mig verkligen som en... jag vet inte. Ensam. är. ordet. helt enkelt. Men som sagt, jag trivs ju bäst för mig själv. Har alltid gjort det. Tycker faktiskt bäst om mig själv när jag är ensam. Då får jag vara precis helt enkelt helt och hållet mig själv. För egentligen, vem kan säga att de alltid är sig själva och aldrig anpassar sig enligt umgänge? Ärligt talat, ingen av oss är samma person när de sitter och dricker kaffe hos farmor/mormor som när de går ut med bästa vännerna en lördagkväll. Jag har åtminstone fler sidor än jag själv kan räkna. Om det är en bra sak eller inte, det vet inte jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hä e bara ti koma ti lokaln å särveer om du har brist på annat ;D

Jennie sa...

joo noo har ja määra koma tii näst vikoslut osv :D