tisdag 24 januari 2012

shit happens, people grow, some people change and some people don't


Om ni tycker om att läsa rekommenderar jag den här boken! Förut när jag var mindre läste jag väldigt mycket... älskade bl.a. Jessica & Elisabeth serien, tror jag har läst runt 50 böcker ur den serien :D (btw, det är   viktigare än många tror att man läser som barn, man lär sig att skriva bra och man stavar inte fel sen heller) Men nu har jag inte riktigt tid tycker jag... men jag är sån att om jag hittar en bra bok streckläser jag tills jag somnar typ :D Kan bli typ 5-6 h i sträck :P

Gillar iaf den här boken mycket... en rå, gripande historia som är tagen rakt ur den grymma verkligheten. Har inte läst ut den ännu, men tycker den är bra hittils! (det är alltså boken till filmen "wir kinder vom bahnhof zoo")

Inga kommentarer: