söndag 22 januari 2012

now you're just somebody that I used to know

gomorgon! :) ingen uppdatering igår... i brist på annat åkte vi in till stan och tittade runt lite :D sen åt vi pizza och jag åt världens godaste glass! har påriktigt aldrig smakat nån godare glass... melonsorbet och limeyoughurt glass var det :D jaja... sen gick vi runt lite i butiker och jag hittade den här snygga skjortan :) älskar den!



När jag kom från stan duschade jag, fixade mig snabbt, hoppade på med Mari för att se årets revy! Jag tyckte att den var riktigt bra :D



hade på mig en lila topp för första gången i mitt liv 

                                    

efter revyn satte vi in hårförlängningar åt Jenna, haha :D kan inte säga att jag är så värst bra på att hantera dem, har ju inte precis gjort det förr... Kvällen blev inte speciellt rolig, jag kom hem runt 2 och gick och lade mig. 

Just nu har jag skrivit klart en uppsats som jag måste ha in i morgon, och klockan 16 blir det att åka iväg på träningsmatch till kokkola!


Inga kommentarer: