lördag 7 januari 2012

My Fabulous Life

Jag tror seriöst att varenda människa i hela världen har roligare än mig just nu.
Okej, haha det där var kanske en liten överdrift :D Ska väl inte klaga egentligen, när jag tänker efter... Men ändå... b-o-r-i-n-g is the word. J&O kom och hämtade mig ungefär 9, vi körde runt, åkte på en kaffekopp till Abc, skrattade, körde runt, åkte hem. Och nu sitter jag här igen, all by myself... snyft. Funderade på att se på PLL eller Lying game, men då kom ja på att det inte har kommit några nya avsnitt. Funderade då på att se på GG, men jag orkar faktiskt inte. Och nu tänker jag att jag ska hitta en ny serie att nörda, typ Plain Jane eller Jane by Design... bara för att de handlar om kläderkläderkläder, kärleken i mitt liv :) OKEJ, min no-lifer nivå höjdes igen en aning. Jag hatar Januari. Och Februari. Mars. Vintern. Tärjä. Eller ja, inte hela tiden.

Hejdå.

 Den mest omotiverade bilden någonsin. 

Inga kommentarer: