onsdag 25 januari 2012

massage

Blev ingen styrketräning idag ändå, fick tid hos en massör... aah äntligen! Har så ont överallt... jag är liksom styv 24/7 ;) haha, nej men jag har inte speciellt bra hållning och det gör att jag får ont i axlarna, nacken och ryggen hela tiden.

Förde mina kläder till loppiset idag! När jag hade gått ett varv runt såg jag att någon redan hade nappat åt sig några plagg... najsnajs, det gillar vi :D Ska gå igenom mina smycken ikväll också och föra dit sånt jag inte använder. Smycken är något jag verkligen har tillräckligt av! Kan bara använda ett halsband en viss tid före jag tröttnar på det och så ligger det bara där. Så onödigt. Men jag tycker om att uppdatera mina smycken ganska ofta, snygga accessoarer kan ju förändra en hel outfit!

yeesyees, nu ska jag ställa mig iväg mot massören! hehe, enjoy yourselves in the meantime - I will! ;)

3 kommentarer:

Michelle sa...

Förde du ti loppiset i kallentori i kokkola? Där bruk jag ha ibland! :)

Aida sa...

vart foo du å maseeras? :)

Jennie sa...

Michelle: Nej, i kaustby :)
Ida: tu vejt rejj.. :D