fredag 6 januari 2012

LOVEU

1 år sen?

Hejhej! Har inte uppdaterat på ett tag, hehe... men när jag kom hem igår åt jag, skrev en uppsats och hoppade sedan i bilen till intervallträningarna.. fyfaääen va tungt det var. Först sprang vi ca 2,5 km (?) och sen när vi var framme sprang vi 3 minuters spurter och 3 min jogg, 6 gånger om! Sen så sprang vi ännu tillbaka 2,5 km... blev ca 10 km sammanlagt. Sen ännu styrka. Visst var det tungt förra veckan också men igår var det verkligen inte roligt. Det kändes bara tungt.  Jaja... och sen när jag kom hem från träningarna åkte jag direkt till Elins. Usch va jag har saknat henne <3 Vi låg och pratade jättelänge om allt och ingenting :) På morgonen då vi vaknade (efter att ha snoozat i 1 h och 15 min) åt vi morgonmål... sen kom Elin på att hon ville sminka mig :D Så det gjorde hon... haha Mamma undrade varför jag hade så mörka ögonbryn :D Men det såg faktiskt ganska snyggt ut! Jaja.. men sen gick vi ut och tog några random bilder, som jag ska lägga upp här sen (när internet på min egen dator bestämmer sig för att fungera igen..)

När jag kom hem från Elin rusade jag direkt till träningarna, tränade i 1 och en halv timme och NU är jag hemma! Nu blir det bara att duscha och sen tänker jag hitta på något :)

Inga kommentarer: