måndag 9 januari 2012

Interior


Vill verkligen börja fixa om i mitt rum nu! Det är något som jag har velat göra länge  (ca.3 år?) , men det blir liksom inte av. Har kollat på många olika tapeter men jag kommer inte någonvart. Jag är ju lite av en perfektionist (inte när det kommer till att ha ordning på saker haha, men allt annat) så jag vill hitta tapeter som jag verkligen tycker om, eftersom detta antagligen är sista gången jag gör om mitt rum innan jag flyttar hemifrån. Men dessa tapeter jag har nu... alltså de är så långt ifrån min stil man bara kan komma :D Tycker verkligen inte alls om dem. Jag ÄLSKAR ju New England-stilen och jordnära färger, så jag vill att mitt rum ska gå i den stilen. Rummet på bilden (från sommarens bostadsmässa!) är inte riktigt den stilen, men jag tyckte det var väldigt fint! Tycker om det romantiska :) Ska försöka ta itu med detta nu så jag slipper mina orangegula (!!) äckliga tapeter... usch.

Annars då? Jo, jag borde börja skriva en recension på en film. Ska nog börja med den nu faktiskt. Senare skulle jag vilja träna lite. Har fått någon fix idé att jag vill skida?? Det var längesen jag skidade, och det är ju faktiskt ganska roligt om man inte behöver tävla, vilket jag alltid gjorde förut. Usch, vilka trauman... blodsmak i munnen och den otroliga irritationen när man föll i backen. Haha! För att inte nämna när man hade halva backen kvar och det redan brände i benen, och samtidigt såg man då de stora bara susade om en :D Jag var inte dålig på att skida, men det var nog inte riktigt min grej tror jag... :D

Inga kommentarer: