söndag 15 januari 2012

I know I fcked up this time, just give me one more try

helloj! Steker plättar (eller pannkakor som de säger i schweeden) som bäst! Yes, you heard me. Jag står vid spisen!! Men efter denna extremt ansträngande helg tycker jag att jag är värd lite plättar :) hehe. Brände just en brutalt. ehheh, så går det när man bloggar och steker på samma gång :D

Elin var ju som sagt här igår, jag var så otroligt trött efter träningsdagen så vi var bara här hemma och såg på wir kinder vom bahnhof zoo eller Christiane F som den också heter. En ganska rå, men gripande film! Handlar om en 12-årig flicka i Berlin, som är trött på sitt liv och vill ha mer spänning. Det leder till att hon först börjar ta extacy och röka hasch, och vid 14-års ålder börjar hon sniffa heroin för att senare gå över till heroin-sprutor. Hon prostituerar sig också för att ha råd att köpa heroinet. Ganska sorgligt, och ännu sorgligare att filmen är baserad på en verklig historia.

Jaja, sen när jag vaknade imorse hade jag så ont att jag knappt kunde röra mig... noojjs. Vi färgade ögonbrynen och sen åkte Elin hem. Och vad gjorde jag då? Jo, jag hoppade i bilen och for på träningar! Behöver jag ens förklara hur komiskt det såg ut när jag försökte springa? :D Tänkte seriöst att någonting hade gått sönder inom mig. Kändes som att en muskel eller en sena fattades, eller nåt. Försökte så bra jag kunde, men jag har påriktigt aldrig haft så här ont. Någonsin. Får bara hoppas att jag kommer mig upp imorgon...

Nu ska jag lyssna på The Pretty Reckless (true love <3) och sen ska jag duscha...

Slänger in två nya låtar som går på repeat just nu:







Elin visade mig denna låt igår, och jag säger som hon, jag föll direkt :)

f-ing love it <3

Inga kommentarer: