tisdag 3 januari 2012

I'm not broken, just not complete

Dålig dag.

Hade fullt schema. Ett matteprov som gick åt h. Fick uppleva känslan av att inte ha en aning om vad jag ska skriva ner på pappret. Hejdå min matte 10:a säger jag bara... Kan inte koncentrera mig på någonting. Kom hem, mådde inte bra. Pratade med Linn, mådde lite bättre. For på träningar. Jag hade ingen energi. Kanske jag borde tänka på att äta ibland också? Nu borde jag sätta mig ner och börja öva på fysik-provet. Var är min ork? Vill sova och hoppas på en bättre dag imorgon. Kunde skriva i en evighet men jag stannar här så mitt dåliga humör inte smittar någon annan. Eller egentligen är jag inte ens på dåligt humör... vet inte riktigt var jag har mig själv.

MEN, dagens positiva är att jag hittade världens skönaste jeans och en topp igår (eller gårdagens positiva blir det ju?) Haha, sällan kläder gör mig glad!                                              

  

"gammal" låt, gillar den fortfarande..

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du får en bättre dag imorgon! :) KRAM

Jennie sa...

Tack, hoppas jag med :) Kram!