tisdag 6 december 2011

Tack!


Hej! Hann inte blogga alls igår... blev en helomvändning i planerna igår när de ringde och sa att jag hade blivit framröstad till första tärna! :) Blev jätteglad faktiskt, och jag tackar alla fina människor som röstat på mig! Hade ju verkligen hård konkurrens, så jag är glad över att jag från denna lilla by får äran att vara med :) Tack! (ahhhaha, låter som att jag vunnit en oscar...)

Så det blev kaffe och tårta vid ett ställe i typ larsmo, där vi blev fotograferade. Bilden publicerades i tidningen idag och jag ser ut som en.... sten. hahaha... försökte le men det kändes så onaturligt :D Tycker nästan mer om min egen bild ;) Men ett som är säkert är att vi har två intensiva veckor framför oss! Blir tvungen att ta en vecka ledigt från skolan... men det ska väl ordna sig.



Idag har vi bakat pepparkakor :D eller jag har redan tröttnat, konstigt att det inte är lika roligt längre som när man var barn... :D lite tråkigt faktiskt att många saker som man älskade när man var barn slutar att vara intressanta när man växer upp...

men mogen är jag ändå inte! ;)

5 kommentarer:

Aida sa...

grattis Jennie ti täärnasi :)

Michelle sa...

Gratulerar Jennie!! :)

Jennie sa...

tackar! :)

Jennie sa...

grattis, du passar perfekt i luciatåget.

SV ; åh tack! jag blev jätteglad av din kommentar! :)

Jennie sa...

Tack så jättemycket, Jennie! :)