fredag 30 december 2011

stress!

Hej! Blev lite bråttom idag när Jessica skrev att de hämtar mig nu... satt i min fula sov-tshirt och mysdräkt, helt utan smink och med äckligt hår :D slängde iallafall på mig kläder och så åkte vi iväg till stan... tycker faktiskt det är jätteskönt att vara utan smink, har nästan inte använd något smink alls nu på jullovet! Det är så skönt att kunna "gnugga sig i ögonen" och inte behöva tänka på att sminket kletas ut, haha :D

jaja, vi åkte till stan, jessica köpte byxor, vi åkte till abc, vi åkte hem. haha. sen stressade jag iväg på träningarna, tränade nästan 2h (okej, 1 och 45) och nu är jag hemma! och nu tänker jag åka iväg till byn och se om det händer något intressant där. HAHAHA, yeahright!

1 kommentar:

Molly sa...

Sv: Tack fina du! Du själv är sjukt vacker ♥