onsdag 28 december 2011

shoppin'

hejsan! har inte uppdaterat idag p.g.a. att jag har varit i stan hela dan! :) Trodde inte att jag skulle hitta något men ändå fick jag slösat upp pengarna mina.. ajjajj.

Köpte ett par nya jeans (ljusa!!), ett brunt läderbälte, en pälskrage eller vad man ska kalla det (som en halsduk?), en stickad tröjja i någon konstig färg (haha, typ ljusbrun var den väl), en svartmetallic topp som är lite oversize, en svart spets-midjekjol och puder... :) tänkte ha toppen och kjolen på nyårsafton :P Lägger kanske upp bilder på allt imorgon, men ikväll hinner jag inte :) Oftast brukar det bli så att jag bara hittar kläder som inte är på rea när det verkligen är rea, för man kan ju inte förneka att det mest är skit som ingen vill ha som de rear ut... haha. Men nu var det faktiskt bara bältet, toppen och kjolen som inte var på rea!

Inga kommentarer: