måndag 19 december 2011

randomly

chacha!
Har varit väldigt oaktiv på sistone ser jag, eheh... förlåt för det! Igår var det den sista dagen på vår lucia-turné (buhuu), och den avslutades på en julkonsert i sockenkyrkan. Usch vad min röst fick lida på de höga tonerna :D Men jag tackar mina "kollegor" Ester & Mindy för en otroligt givande tid! Ni är underbara (alltså nee, nu låter ja som na mommo... :D hahahah, but what else to say?)

Kändes aningen surt att komma tillbaka till skolan i morse, efter en veckas "ledighet" från skolan är det ju inte direkt lång fysik man längtar efter. Fick också veta att jag har prov nästa gång jag har lång matte, och jag har liksom missat en vecka... just gotta love it.

jaja, idag var jag till stan igen. Alltså, jag har varit till stan typ varenda dag de senaste två veckorna :D men jag behövde verkligen skor, eftersom inte ett enda par från Nelly passade... hittade ett par ytterst enkla svarta mocka-pumps. Helt ok :) Hittade ett annat par som var så otrooligt snygga, men alltså... de var ju inte skapta att gå i. Gick också in till Blossom och blev kär. I allting. Det är så min stil som det bara kan bli, när det handlar om inredning. Jag både hatar och älskar att gå in i den affären; jag älskar att se alla fina saker, men jag hatar att jag genast vill ha allting. Och väskorna & plånböckerna i äkta brunt läder, alltså aaaaah jag vill haaa...

Nu när jag kom hem fick jag tillbaka min klänning som har blivit avkortad, och längden var perfekt! Nu behöver jag bara svarta strumpbyxor.... :)

Inga kommentarer: